پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول – آکا

24 آبان, 1395
بازدید : 260
پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول - آکالبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,عدم مصرف لبنیات,نخوردن محصولات لبنیآکاایران: پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول آکاایران:   مصرف محصولات لبنی برای سلامتی ما بسیار مهم و حائز اهمیت است ویتامین ها و املاح معدنی موجود در محصولات لبنی برای بدن ضروری اند دریافت کلسیم برای پیشگیری از پوکی استخوان ...
پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول – آکاReviewed by yoursite on آبان 24Rating: 5.0پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول – آکا
,لبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,[categoriy]

پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول - آکالبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,عدم مصرف لبنیات,نخوردن محصولات لبنی

آکاایران: پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول

آکاایران:  

مصرف محصولات لبنی برای سلامتی ما بسیار مهم و حائز اهمیت است ویتامین ها و املاح معدنی موجود در محصولات لبنی برای بدن ضروری اند دریافت کلسیم برای پیشگیری از پوکی استخوان از طریق این محصولات صورت میگیرد بهتر است در این مطلب به مزایای لبنیات دقت کنید و از مصرف آن ها غافل نشوید!

همان طور که در سال های اخیر جایگزین های مختلفی برای محصولات لبنی پیدا شده اند، دلایل مختلفی هم برای کاهش مصرف محصولات لبنی وجود دارد. کاهش وزن، پوست بهتر، پیشگیری از بیماری ها و افزایش انرژی، فقط چند مورد از مزایایی است که با رژیم غذایی بدون لبنیات مرتبط است. اما بیایید ببینیم وقتی که لبنیات را حدف می کنید، واقعا چه اتفاقی می افتد؟
بدن انسان همیشه حالت دوگانه ای درباره استخوان ها دارد، و در واقع همزمان با تجزیه استخوان ها، استخوان سازی می کند. تا سن ۳۰ سالگی، استخوان سازی خیلی سریع تر از تجزیه استخوان ها پیش می رود؛ اما بعد از ۳۰ سالگی، این روند معکوس می شود، و تجزیه استخوان ها بر استخوان سازی غلبه می کند. بهترین راه برای تقویت اسکلت بدن ، استفاده از کلسیم است؛ و لبنیات یکی از بهترین منابع کلسیمی به شمار می روند، چون بدن انسان کلسیم را از طریق مصرف لبنیات بهتر از روش های دیگر جذب می کند. به همین خاطر وقتی که استفاده از محصولات لبنی را حذف می کنید، باید بدانید که بدن تان را در وضعیت ابتلا به پوکی استخوان قرار می دهید و حتی احتمال شکستگی های استخوانی را افزایش می دهید.

به گزارش آکاایران: در هر صورت اگر باز هم می خواهید لبنیات را حذف کنید، حداقل باید از منابع کلسیمی دیگری استفاده کنید که تقویت کننده استخوان ها هستند؛ مثلا سبزیجات برگ سبز تیره ای که مثل کلم پیچ، اسفناج و کلم بروکلی، یا حتی پنیر توفو و ماهی ساردین. ضمن این که باید روزانه یک مکمل ویتامین D مصرف کنید، و البته به یاد داشته باشید که مصرف این مکمل های باید همراه با غذا باشد، تا اسید معده بتواند کلسیم مورد نیاز را به خوبی جذب کند.

,لبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,[categoriy]
,لبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,[categoriy]

پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول - آکالبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,عدم مصرف لبنیات,نخوردن محصولات لبنی

آکاایران: پیامدهای ترک مصرف لبنیات از رژیم غذایی بخش اول

آکاایران:  

مصرف محصولات لبنی برای سلامتی ما بسیار مهم و حائز اهمیت است ویتامین ها و املاح معدنی موجود در محصولات لبنی برای بدن ضروری اند دریافت کلسیم برای پیشگیری از پوکی استخوان از طریق این محصولات صورت میگیرد بهتر است در این مطلب به مزایای لبنیات دقت کنید و از مصرف آن ها غافل نشوید!

همان طور که در سال های اخیر جایگزین های مختلفی برای محصولات لبنی پیدا شده اند، دلایل مختلفی هم برای کاهش مصرف محصولات لبنی وجود دارد. کاهش وزن، پوست بهتر، پیشگیری از بیماری ها و افزایش انرژی، فقط چند مورد از مزایایی است که با رژیم غذایی بدون لبنیات مرتبط است. اما بیایید ببینیم وقتی که لبنیات را حدف می کنید، واقعا چه اتفاقی می افتد؟
بدن انسان همیشه حالت دوگانه ای درباره استخوان ها دارد، و در واقع همزمان با تجزیه استخوان ها، استخوان سازی می کند. تا سن ۳۰ سالگی، استخوان سازی خیلی سریع تر از تجزیه استخوان ها پیش می رود؛ اما بعد از ۳۰ سالگی، این روند معکوس می شود، و تجزیه استخوان ها بر استخوان سازی غلبه می کند. بهترین راه برای تقویت اسکلت بدن ، استفاده از کلسیم است؛ و لبنیات یکی از بهترین منابع کلسیمی به شمار می روند، چون بدن انسان کلسیم را از طریق مصرف لبنیات بهتر از روش های دیگر جذب می کند. به همین خاطر وقتی که استفاده از محصولات لبنی را حذف می کنید، باید بدانید که بدن تان را در وضعیت ابتلا به پوکی استخوان قرار می دهید و حتی احتمال شکستگی های استخوانی را افزایش می دهید.

به گزارش آکاایران: در هر صورت اگر باز هم می خواهید لبنیات را حذف کنید، حداقل باید از منابع کلسیمی دیگری استفاده کنید که تقویت کننده استخوان ها هستند؛ مثلا سبزیجات برگ سبز تیره ای که مثل کلم پیچ، اسفناج و کلم بروکلی، یا حتی پنیر توفو و ماهی ساردین. ضمن این که باید روزانه یک مکمل ویتامین D مصرف کنید، و البته به یاد داشته باشید که مصرف این مکمل های باید همراه با غذا باشد، تا اسید معده بتواند کلسیم مورد نیاز را به خوبی جذب کند.

,لبنیات,مصرف لبنیات,حذف لبنیات,[categoriy]